Nog 1 maand te gaan.. - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Charlotte - WaarBenJij.nu Nog 1 maand te gaan.. - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Charlotte - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand te gaan..

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

07 Juli 2015 | Nederland, Helmond

Daar zit ik dan.. Bij mama thuis op de bank. Het is 7 juli en ik besef me dat ik over een maand rond deze tijd in het vliegtuig zit. Op weg naar een groot avontuur.
De afgelopen tijd heb ik vaak de vraag gekregen: "Je bent zeker wel druk met de voorbereidingen?" Waarbij ik altijd dacht, uhm.. Welke voorbereidingen?
Nu ik zeker ben van een baan, heb ik zeker wel wat voorbereidingen en die heb ik ondertussen ook in gang gezet. Zo komt het allemaal toch wel erg dichtbij. Super spannend, maar ook onwijs veel zin in.
Nog 1 maand om alles te regelen, mensen te zien, te genieten van het thuis zijn en me voor te bereiden op de tijd die komen gaat!

Skype is al geïnstalleerd, dus voor de liefhebbers.. Haha.

Hier zal ik proberen regelmatig m'n verhalen op te zetten en foto's met jullie te delen in de tijd dat ik op St. Maarten ben.

X Charlotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 07 Juli 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 6187

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2015 - 30 November -0001

St. Maarten

Landen bezocht: